Pro-actieve Support & Interventie

Onze 2M CARE Bundel is ontworpen op maat van de KMO’s met focus op de pro-actieve support methodologie. Dit zijn typisch een aantal uren die op afroep kunnen gebruikt worden indien advies, support of een technische interventie nodig is. De bundel kan een combinatie zijn van pro-actieve en reactieve uren.

We maken hier het onderscheid tussen pro-actieve support en reactieve support. De filosofie achter pro-actieve support is dat voorkomen beter is dan genezen. Wachten tot een server of software uitvalt is geen optie. We bekijken vooraf wat nodig is om dit te verkomen. Pro-actieve support kaart de volgende thema's aan :

  • Wanneer moeten we ons server of pc park vervangen en welke toestellen?
  • Welke security issues of server patching kunnen verwacht worden ?
  • Welke applicaties moeten binnenkort een nieuwe licentie krijgen?
  • Zijn onze servers laag qua HD capaciteit of waarom is het netwerk/wifi traag ?

De pro-actieve support zorgt er voornamelijk voor dat de algemene kost geoptimaliseerd wordt en de beschikbaarheid toeneemt.

De reactieve support,ook bekend als ‘break fix’ support, is essentieel bij pannes. Dit kan starten met telefonische helpdesk tot interventie ter plaatse. 

De 2M Care bundel bestaat in de volgende varianten :

  • 2M Care Silver – 40 uren
  • 2M Care Gold – 80 uren
  • 2M Care Platinum – 200 uren

Daarnaast bieden we optioneel of integraal een business 8/5 of 24/7 helpdesk aan voor level 1 support.

Image
2M Solutions ©2021 All Rights Reserved.

Search